גיימיפיקציה הינו תחום עולה בעולם הטכנולוגייה. מחקרים רבים חוקרים את הסיבות להתמכרות למשחקים ומנסים להשליך את מסקנותיהם על העולם העסקי. ההרצאה הזו מציגה את כל הנושא הפרקטי של ביצוע מניפולציות של משחקי מחשב במהלך תהליך השיווק.
קצת על אורי:
בתחום משנת 2004. תחילה כאפיליאייט בקליקבנק, CJ, ShareAsale ועוד, ובהמשך – כמרצ’נט. במהלך השנים הקמתי חברת פיתוח ומס’ חברות מבוססות מוצרים בתחומים שונים. יזם בתחום האינטרנט, בעלים של שלוש חברות אינטרנט. עיקר העשייה כיום מתמקדת בתכנון והקמה של מיזמים חדשים.
קצת על ההרצאה:
כיצד להפעיל מניפולציות “משחקיות” על המשתמשים באתר שלכם על מנת לגרום להם לקנות יותר, לפתח נאמנות כלפיכם ועוד.
המצגת ב-Slideshare:
Gamification & You
View more presentations from VisionCamp
הוידאו ב-YouTube:
להגיב זה מגניב…
תגובה אחת
אחת ההרצאות החזקות ביותר!
וואו באמת קיבלתי מלא רעיונות לאתר הבא!