איתי אדם, מייסד Cliconomy
במה מתמקדת העשייה שלך?
קליקונומי עוסקת בקניה ומכירת און ליין טראפיק. כמו כן, אנו עוסקים באימייל מרקטינג וניצול דאטה בייס.
כמה זמן אתה בתחום? איך התחלת?
נחשפתי לאינטרנט בשנת 92, ואני בעולם האפיליאצייה משנת 2000 לערך. התחלתי לאחר שפשטתי את הרגל בשנת 2003 בפרוייקט אינטרנטי שעשיתי באי איביזה.
מה ה-Passion שלך?
לראות מוצר עובד. לשכנע אנשים בעזרת מילים ועיצוב.
איך אתה הולך לעזור לבאי הכנס?
אני הולך לדבר על שליחת מיילינג. קניית דאטה. סושיאל האקינג. וקצת טריקים ושטיקים שלא מזיקים ללמוד ולדעת.
איזה טיפ אתה יכול לתת לבאי הכנס?
אם תוכן הוא המלך, אז למלך יש מלכה שנקראת מרקטינג, והכלבה הזו מנהלת את הבית! כדאי שתלמדו את זה.