אלדד בן תורה, מנכ"ל פלימוס ישראל
במה מתמקדת העשייה שלך?
ניהול האופרציה הישראלית של פלימוס המונה כ-60 איש וניהולה המוצרי של פלטפורמת התשלומים כולה עבור לקוחותינו: עסקים המוכרים שירותים או מוצרים דיגטליים בלבד. המיקוד שלי הינו בסיוע לסטארט-אפים המקומיים למנף את המכירות הגלובליות שלהם בכל שפה, מטבע, אמצעי תשלום או מודל עסקי.
כמה זמן אתה בתחום? איך התחלת?
12 שנים, התחלתי בניהול מוצר באתר ההיכרויות הראשון בישראל, קופידון ועד היום אני קשור למוצר עצמו בכל חברה בה אני שוהה. כאשר קופידון נמכר ל JDATE ניהלתי את שני האתרים ועסקתי בקניית מדיה, ניהול מנויים, אופטמיזציה של תהליכי תשלום ומיקסום חיי לקוח.
מאז נטלתי חלק בהקמה ובליווי תכני, עסקי ומוצרי של מספר מיזמי אינטרנט וסלולר (חלקם מצליחים ,חלקם פחות), עד הצטרפותי לפלימוס אשר משלבת את כל תחומי העניין שלי וממקמת אותי במוקד העסקי של חברות האינטרנט המובילות בישראל ובעולם.
מאז הייתי חלק במספר מיזמי אינטרנט מצליחים יותר או פחות, עד שנקראתי לפלימוס אשר ממצה לטעמי את כל תחומי העניין שלי ברשת וממקמת אותי במוקד העסקי של חברות האינטרנט המובילות בישראל ובעולם.
מה ה-Passion שלך?
חווית לקוח
איך אתה הולך לעזור לבאי הכנס?
המיקוד של פלימוס בישראל הינו למול חברות המוכרות שירותים דיגטליים ומהפרספקטיבה הזו אני אשתף במידע פרקטי ודוגמאות עדכניות כיצד ניתן לחזות הכנסות צפויות, כיצד לבנות ולשווק את החבילות לצרכנים, באילו טקסטיקות חינם ניתן להשתשמש ומתי וכן על אופטימיזציה של תהליך הקנייה באתר.
איזה טיפ אתה יכול לתת לבאי הכנס?
התנהלו בצניעות, חישבו גלובלית והתמקדו רק ביצירת ערך למוצר שלכם (והפריטו את כל השאר…).